Linköping, bra skit!

uj vilken underbar helg detta har varit ., så himla bra!
fredagen jobbades det sen var det barnkalas o "tidig" hemgång., för lördagen väntade
och bjöd på road trip till Linköping med Lou :)

Så bra dag var det, vi körde ned till Linköping o  spenderade dagen där med
shopping o mys, sen var det hem till Kumla igen och utgång med jobbet :)
Vi samlades hos Anna för att spendera kvällen med massa goda drycker och
kräftor som faktiskt var väldigt goda för att vara köpta kräftor från Turkiet ., haha!
Sen styrdes det utgång på Björnstugan där det var jag o alla ja 23+., trevligt det med
men jag föredrog senare att pysa hem till Kumla för att träffa alla mina kära vänner
som tillbringat kvällen på Zätas., och varje gång jag kommer hem önskar jag att
jag aldrig gjorde det., men så blev det ju nu denna kväll o det blev ju bra tillslut :)

söndagar är ju alltid söndagar., o det finns en viss charm i dom också
Obba o jag har myst hela dagen., "ätit ute" haha och kollat på min favorit film
WALK THE LINE! :) nu är jag hemma för att tagga ner några kilo,. sen hem till
Obba igen o träffa Amanda o Moa m.f., himla kul!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0