Just like a tattoo

Jag sitter och lyssnar på dagens bästa låt, så jädra bra!
man blir på bra humör av den och ett plus i kanten just nu är att
Sex and the city är på tv och det gör en ännu gladare.,

I can't waste time so give it a moment
I realized nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo

förövrigt har veckan bjudit på jobb och dåligt väder och veckan har faktiskt varit riktigt bra,
jobbet är toppen och jag är på bra humör., Lasse Winnerbäck kommer till Örebro på fredag
och jag skulle mer än gärna se honom, men jag har redan gjort det ca 4 ggr
och det känns som man kan det nu, men så kom jag och tänka på att jag faktiskt
inte har hört låtarna från hans nya platta, live! så där har man ju något att fundera över!
utgång är iaf väldigt aktuellt nu, är så sugen så ujujuj, imrogn ska syrran och jag
fixa lite inför fredagen med massa mumsiga saker, sen blir det träna och jobb för min del :)

veckorna går så väldigt fort, det känns som att det var igår jag och mina kära vänner
slog ihop våra champange glas och sjöng om studenten och nu är vi här snart
September månad,. hey hey hey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0