Jag sökte dig o fann mitt hjärta

dagboken - så himla bra film :) för er som vill se något bra! haha

idag har jag jobbat, o jag är nu inne på min andragrads sjuka
jag mår inge vidare så de två kommande dagarna får jag nog
ta o kurera mig lite., det blir alltid så här i början av hösten,,
bara tacka o ta emot., det går ju över! :)

Nu ska jag snart kolla på film,. det får bli Brokeback Mountain med Heath Ledger.,
igår kollade jag på Candy där han spelar en knarkare., filmen var inte det jag trodde att den skulle vara
men den var helt okej att kolla på om man jämför med allt skit som går på tv nu förtiden :)
Heath var en så jädra skicklig skådespelare., det är synd att saker inte blir som man tänker sig
nu får vi nöja oss med att se han i  filmer som, casanova, candy, brokeback mountain
the dark knight, tio orsaker att hata dig., och filmen om bob dylan - Im not there., med flera!


Förövrigt så kan han ha varit det finaste ett öga har skådat,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0