I hopp om .,

ännu en dag i sängen,. yeej., jag har kollat på dagoboken eller the notebook
som den också kallas, så himla bra film! om ni inte har sett den, borde ni se den :)

idag fick jag också smaka på lite sällskap av mina vänner, moa o sandra
som kom förbi en lite sväng., planerna var att vi skulle titta på Sex and the City
men eftersom alla redan hade sett den blev filmen endast ett dovt ljud i bakgrunden

Sedan ringer pappa och frågar om jag ska med till Marieberg o shoppa lite
o det kan jag ju inte tacka nej till även om man har typ 40 graders feber,.
det funkar inte så., så vi åkte iväg o shoppade lite kläder till han sen strosade
vi runt lite och blev "inspirerade" vi har nämnligen kommit på att vi ska röra
om lite i grytan hemma vilket får mig att hoppa högt., skulle vem som helst göra ;) haha

Så nu är vi igång o flyttar upp tvn ca: 4 cm haha, allafall en lite förändring som mest är
till för att sätt igång våran inpiration., sen blir det ytterligare en shopping vända snart för att
inteförskaffa nya tavlor, lampor och andra möbler som kan göra att det ser lite fräschare ut
det är ju sådanna här nya ljuskällor man behöver när mörkret faller på :)

Helgen då., jag är så sugen på att gå ut samtidigt som jag måste hålla i tyglarna lite
eftersom jag faktiskt inte är frisk.,men vafan, jag orkar inte med det här längre, det är svin tråkigt
Imorgn ska jag jobba och jag hoppas att det kan få mig att tillfriskna lite :)


måste kila., vi hörs Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0