Bra drag!

Kvällen bjöd på utekväll på Satin, Winchester spelade, första gången jag
såg dom live, mycket bra! Toppen kväll förövrigt!

imorgn blir det till att ha en heldag., det ska bjudas på allt av alla dess slag!
skriver troligtvis om det lite senare.,

måste bara citera vad en tjej sa till mig tidigare ikväll.,

-"raggar han på dig eller?"
-"neje, vi bara pratar lite" (klämmigt svar)
-" ah vad tur,. shit alltså jag trodde att min killkompis raggade på dig, 
och så såg jag att det var du, oh ja bah, nääeee, liksom! för jag vill att han
ska ha det bästa, en tjej som är söt o snäll om du förstår inte för jag inte menar
att du inte är söt o så men jag vill att han ska ha det bästa om du förstår "

hahahaah,. jo man tackar!

bra kväll, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0