ye!

jag måste blogga om detta, en annan skulle försöka gå och bli
lite duktigt med det här med "träning o kost!" som det kallas.,
duktiga emelie lyckades inge bra, I onsdags bjöds det på
johannas hembakta bullar, vips så hade emelie ätit fyra stycken
jamenar det gick inte att motstå, sen hade tjejerna en otroligt
trevlig förmiddag på stan idag då en glass åkte ner också, så nu ber
jag mig själv att sluta upp med dom där dumheterna, som straff gav jag
mig ut på en 80 minuter promenad idag vilket jag tackar mig själv för att jag
gjorde för guuuuud så skönt det var :) förövrigt har jag hela dagen lång
knagit hål i huvudena på mina kära vänner med min underbara sångröst
med låten Empty apartment med Yellowcard., fint!

denna torsdags kväll har spenderat i örebro med favoriter
det blev shopping o käk! otroligt bra grjejer det där!!

Fuck you.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0