Stockholm

igår var jag Malin carro och Lou i stockholm, :)
dagen började mycket tidigt., lindbergs buss hämtade upp oss  på kumlastation
sedan bar det av mot stockholm! vi shoppade och åt godmat., underbart är ett
perfekt ord för att beskriva dagen! dom där tjejerna är toppen bra och helt dyng goa!
det blev mycket shopping för våran del, jag införskaffade mig Jacka ( från monki, johanna tipsar om grymma shopping ställen ), lou o jag gillar det! sedan blev det tre väskor, student skor., oh hör och häpna HIGHHEELS!
ohmy, övade igår och efter bara tre öl gick jag vingelkantigt, hur ska det då gå på studenten? hahaaa
sedan blev det massa annat skit för min del, oh Lou hittade iaf världens finaste balklänning som hon kommer lysa med på balen ;) dagen var toppen o sen bar det av hemmåt., på bussen hem skapade vi en mysig blandning mellan tåbira, svett och glädje :) En unik dag!

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0