Spanien 17maj

just nu sitter jag på min soliga altan o äter en jäkla god morot,
en kall öl skulle inte sitta fel i denna sommar värme,
men snart ska lou och jag ut och springa och om jag ska 
orka med hennes tempo lär jag ju hoppa ölen nu iaf :P haha
mycket skönt med en helg framför sig, min har just börjat!!
Imorgon bjuds det på jobb och senare på kvällen fest :)
Idag har jag och mammi köpt tyger till en balklänning, ojoj.,
idag hade vi nationella tal också vilket gick hyssat,
så nu är det bara skriv dagen kvar sen är vi, DONE! (med svenskan iaf)

Som sagt så ska vi till Spanien den 17maj och nu kan jag knappt bärga mig,
jag skulle ju kunna börja packa nu om det vore så, fan! vill iväg.,

nu ska jag ut och springa med lou :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0