PUCK (O)

..,det är ju inte så att jag fick värsta pollenchoken direkt men otippat var det
blandade känslor åker runt i mina nerver och blodkärl en intressant
blandning som väcker funderingar och tankar inom mig!


dagen i sig då, dyng skön!
skolan bjöd i princip på sol ute på bänken med tjejerna
och kvällen pös jag o lou ut och gick i och med att vi missade
spinngpasset på grund av mig, sorry, men det kanske var värt det? haha
nu har jag och lou nyss varit på Ica maxi stormarknad och köpt lite smarriga
saker, lou införskaffade sig jordgubbar som smakade dynggott
sen tänkte vi köpa den där populära PUCK men så blev det inte ( tur det kanske? )
nu är det one tree hill som gäller, så dyngtagg på att se avsnitt 14, melike., bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0