Personlighet: Ny

nämen, dags att plocka upp sig själv från golvet och starta på ny kula
finns ingen mening med att sitta här och studera hur livet går vidare
för andra folks här i Sverige.,

Kaks håller fortfarande ställningarna i Sälen, kläppen vilket glädjer mig
dock skulle hon glädja mig mer om hon var i Kumla och styrde upp det här lite!
en hjälp på traven som vi kallar't

.. på Lördag åker jag Mallan, Carro och Lou till Stockholm för att ragga stureplans alla gobitar
typ., vi får se hur det blir med den saken, dricka öl och äta mat och shoppa oss lyckliga är väl planen
hittills iallafall! fint äre, fullrulle nu fram tills den 5 juni då jag, Emelie, tar studenten.
Men., ojoj, innan dess ska jag och pärlorna åka till Spanien och ragga havssköldpaddor och lira
lite ping pong på stranden, låter ruggigt frestande. 

fuck you!

Kommentarer
Postat av: johanna

Yo ädd me on your ämäsän.. hahah
[email protected]

2008-04-08 @ 19:08:33
URL: http://hedenborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0