"När man sover gör man inga misstag"

Ye, perfa till dag detta har varit., i will tell you.,
dagen börjar med att jag och min kära vän Loou åker till skolan tsm
inte någe miljövänligt som busskollektivt., nejnej, dyng fräna var vi o
tog kärran in idag, jag kom försent men det hoppas jag inte min rese vän gjorde!! haha
men när jag väl kom till skolan var jag svettig och anfådd, höll mitt argumentations tal
om homosexuella som jag tycker ska få ingå äktenskap, gick någolunda för att vara jag! :)
sen spenderaders expo lektionen på IKEA, studiebesök, det var jättebra om jag får säga min
åsikt, Ingvar, vilken kille alltså!!

Fiiint., sen drog jag och tränade vilket var mycket bra för på ikea var vi inte nyttiga direkt
men som sagt gott var det men det är väl allt som har lite kalorier i sig ;)

Idag vill jag också hylla min vän Lou för att hon har designat min dyngsnygga blogg, vad tycks? ;)

chipp o hajk!

Kommentarer
Postat av: Lou

Å, vännen. Att du kom försent, förlåt. Det var mitt fel att jag irrade in dig i spindelnätet som leder till den så kallade Tullänsskolan.. Jag kom i tid, god tid. Tack för hyllningen, jag bugar! Tss, snart tröttnar vi och då förnyar vi den igen. Like you hun, & jag typ dör av förväntan till den underbara lördag vi har framför oss! Me like you and stockholm!!

Kisses / Lou

2008-04-10 @ 23:08:57
URL: http://www.louicejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0