Living tha dreaaaam ;)

Nu kör vi, en månad kvar till Spanien vilket glädjer mig och ger en liten kick, imorse kom ruset
av att vi faktiskt snart ska ta studenten, vi ska snart börja skriva hyllningstal till den stora dagen!
Har nyss ätit en saftig köttfärslimpa, perfa :) Mötte Malins fling i trappan., ouh (Malin ta inte illa upp vi flörtade bara)
haha,, eller inte! igår tränade jag vilket var mycket skönt, sen var jag slut som människa och kojsade tidigt!
Carro kom hem från sälen igår och jag blev glad när hon kom hem till mig och kramade mig., 
Idag ska jag och Carro träna Bodycombat vilket ska bli väldigt intressant och se hur det ska gå för mig, haha
men som vi brukar säga : ett gott skratt förlänger livet ;)

Dagens horoskåp - Vågen 23/9- 21/10
Ha sinnesnärvaro reskera inget du uppnått 
för stor brådska kan nu förvela sin verkan!!

Mina funderingar och tankar om framtida planer kanske inte 
är det bästa när man läser detta, men å andra sidan så har man
iaf försökt och chansat! en dag kanske det är värt det :)

Kolla killen kommer få hångla
http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0