Jc goes Modevisning

Fredagen bestod av jobb och efter det spenderades kvällen hos syster och hennes Tuva :)
mycket skönt,. precis vad man behövde för att på lördagen var det upp och jobba
senare efter det var det iväg på jeanskväll i stan/ förfest sen pös vi iväg till pitchers
sen till vår slut station, Klaras! på klaras ägde våran modevisning rum och det var ju
spännande haha :) mycket trevlig kväll med dom bästa!

denna måndag har dock sugit mer än vanligt, jag hade nationella
och det var just det som gjorde denna dag så sugig för jag suger på engelska!
 Korv!!

jag har iaf hittat mig min balkavaljer vilket är mycket intressant., Mr.J
min klänning hålls nu på att sys och vi gör framsteg på den biten! :)

jag har en känsla av att resten av veckan kommer bli ganska behaglig i och med
att vi är lediga torsdag, fredag och slutar tidigt de andra dagarna, det tackar vi för

på det här säger vi sköna maj välkommen!!!!


image42image43
image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0