Jag bloggar om det.,

funderingar, tankar, känslor och värderingar.,
av allt detta kan man sammanfatta med att vi är alla olika individer som 
har känslor som läker och växer inom oss.. Vi gör det på olika sätt genom
att våra värderingar och tankar, bilder, upplevelser, allt som finns inom oss
skapar en sammanställning av alla dessa funderingar, tankar, känslor och värderingar.

Alla gör val i livet som ofta för med sig konsekvenser., 
jag gjorde ett val och som följd av det har jag fått ett bevis av stark vänskap
jag har också lagt märke till att det har väckt starka känslor hos andra, det är 
känslor som man kanske inte trodde fanns där men som nu blir bevisade
att det faktiskt existerar inombords, kanske borde man ta vara på dom?

som sagt sätter funderingar och tankar och känslor igång att laga en kryddig gryta
inom en när saker inte blir om man har tänkt sig, Det jag själv har fått ut av mina egna
"snesteg" är att mina perspektiv har vidgas och fått andra vyer., vilket är bra och stärker mig

vi är människor, olika individer som har känslor och behov som behöver bli besvarade
ibland finns det lösningar och ibland mindre bra, jag antar att vi alla gör val är i livet som 
leder in på olika spår som kan få oss att utvecklas på ett eller annat sätt., bra eller dåligt?
det är något som vi alla löser själva med våra funderingar, tankar, känslor och värderingar.,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0