Hurricane day!

okej, det här är inte lätt men jag ska berätta det endå!
vi tar det från start! Dagen börjar med Svenska C ., ouh mycket givande lektion
också den enda vi hade denna dag, så Sandra och jag tänkte att vi tar bussen hem
och vad händer, En fågel (jävel) skiter på mig, snyggt med lösbajs i huvudet liksom,
njäe, jag fick hjärtaattck och började härja vilt!!

men men upp med humöret han kanske inte menade det med flit ?
så, hem och stekte pyttipanna gjorde vi, fint! sen tog jag en tupplur
medan kakan också anlände, när jag väl vaknar upp hade både
kakan och sandra totalt tjockt med myror i brallorna så vi åkte till Marieberg
nämen vilken lösning! jag som nu lever på mams o paps dessa sista dagar
innan morgondagen kommer, köper mig ett linne, ett fint sådant!! :)

Efter att vi tröttnat på shopping (vilket vi egentligen inte gjorde, men ni vet hur det är den 24)
Så drog jag och denna gång Amanda och Lou in till Örebro för lite träning
haha det värsta jag har varit med om, detta träningspass påminnde mig ännu mer om
hur fuckning jäkla sämst jag är på att dansa (nykter då vill säga),. ;)

och slutligen avslutade vi kvällen i, hör här., Hallsberg., nattinnebandy, sög mer än
vad någon annan kan suga så vi drog iväg och åt oss tjocka på mitt andra hem. McDonalds

Och för er som inte vet så är det Freedag den 25April och jag får lön
men ska hålla mig på banan imrogn för jag ska jobba, lördagen däremot
blir det till att ut och slira, så med andra ord, på med hjälmen så kör vi!!!!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0