20 frågor som luktar skit.

1. Värsta känslan?

this feeling

2. Bästa känslan?

Lycka

3. Din första tanke när du vaknar?

sova mer .,.


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Actually, chris daughtry - Over you (pepplåt typ)

5. Har du någonsin varit kär?

mja.,

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
 tapet


7. Vad har du under sängen?

Nada 


8. Ser på?

One tree hill för det mesta

9. Lyssnar på?

allt!!!

10. Skriv nått smart!

kör bara!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

hard one, passar sig inte nu., nästa tack!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

"Jag kommer nu.", ( var dock inte till mig , hahaha) 


13. Vad vill du bli när du blir stor?

Lycklig, då har jag ju allt fan!
 

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

oh, vågar man tänka på det? öh typ, tankspridd?
 

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Don't tell you, it's my privacy ;)
 

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Hångla! haha.,
 

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

typ en tå, dom gör ändå inge praktiskt

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

vara osynlig
 

19. Vad är du beroende av?

en drog som jag håller på att bli clean från kan man väl kalla't
 

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0