Drottning.g

Under gårdagens arbetstid åkte jag och hämtade en skjorta hos skräddaren.
När jag cyklade dit passerade jag hela drottninggatan, oh man!

Det är inte varje dag jag varken shoppar eller passerar drottninggatan.
Livet på kingstreet gör mig blind, slö och det har rubbat mitt lokalsinne!

Hur som, så hade det öppnat en massa nya butiker så som Lagerhause, LL Design
och en nyrenoverad Kicks butik.

Alltså innebär detta att
man måste ändra sin shopping rutt ..
( Om man nu har någon! )

För mig blir det som att jag har en inbyggd karta på över hur jag
far runt mellan butikerna och vilka butiker, vid närmare eftertanke, är det då inte så 
märkligt att jag missar så mycket, dax att öppna sina sinnen och ta sig till drottninggatan!


Nu ska jag avsluta här, plikten kallar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0