så här i efterhand ..

undrar jag varför jag bara tog nio bitar sushi när jag skulle kunna äta tjugo
och varför jag inte kramade Sandra lite hårdare eller kanske en gång till ..

Jag har haft en aldelles perfekt dag i huvudstaden
tillsammans med Sandra som mötte upp mig på stationen imorse
och våran andra Sandra som mötte upp oss för en fika senare under dagen!

det har shoppats för fulla muggar och det komiska är att
det är från iprincip samma butiker som finns precis här i örebro.

Jag beundrar stockholmarna för de tempo de utsätts för varje dag
nu såhär efter sjutton olika hm butiker, en trött bussresa, tre loka petflaskor
och en nio bitars sushi från stans bästa hak så är det ganska skönt att vara
just här jag är nu, i min lilla lägenhet på kungsgatan i inget mindre än Örebro!

Tack för en underbar dag, jag kommer sakna Sandra
och jag måste erkänna .. stockholm också ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0