20 år!

Min 20års dag kunde inte bli bättre än vad den var.
Dagen började med en god frukost med alla tjejerna
och David som också anlände, det blev skumpa och
skratt, en bra start på dagen :)

Sen var det poängpromenad som var mycket intressant
endast frågor om mig själv, så vem vann? Jo jag :D Yeej!

Sen var det hem och fixa lite fort för sen var det bara
vidare till lokalen för sista fix, vilket inte var så mycket
att fixa för min kära mor och hennes vän Anki hade redan
gjort iordning och allt var i princip klart! Så underbara!!

Under kvällens gång rullade folket in och festen var igång.
Jag fick så sjukt mycket fina presenter av alla och det var
mer än vad jag hade räknat med, tack alla ni som var där!
Det var lite extra kul att det kom folk man inte heller visste
skulle komma, det blev en toppen kväll med dans och tequila!

Gudars vilka vänner och familj jag har, så lyckligt lottad jag är!


   

Det kommer mer bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0