It's Friday!

Morgonen började tidigt för mig tog mig till arbetsförmedlingen
för att skriva in mig och fixa med lite andra papper.

Personligen så kan jag ju ingenting om sånt där och tycker
det är så sjukt jobbigt men vad ska man göra? :)

Skjusade mamma och pappa med vänner till bussen som
skulle ta dom och ännu fler vänner till sthlm, de ska bo på
hotell och kolla på kvarteret skatan, väldigt kul för dom :)

Har ätit lite sushi idag, smakade otroligt bra och åt lagom
denna gång, man lär sig av sina misstag, sjukt gott är det!

Nu känns det mer som att jag har sovit bort hela dagen
men har ju som sagt halva dagen kvar och den får man
väl ta vara på iaf, om inte annat är jag ju utvilad, ey!

Imorgon väntar jobb, jahaja! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0