In my mind it's still June!

Jaha gott folk, jag kan här med meddela att jag har
varit på mitt första träningspass för iår.. bra där!!

(Jag tror det får bli lite förbättring på mig o min motivation nästa år)

Vaknade upp hos Jennie med lille Tuva sovandes vid mitt huvud
Åh, så mysigt! Då vill man inte gå upp, nej det blev snooz i 1 timma.

Efter en skön morgon så åkte jag hem till mitt hood och svirade om för en
promenad, det är ju skönt när man väl är ute och benen bara går av sig själva.

Det blev ett välmött besök hos syster då hon färgade mitt hår och klippte det.
Åh, ord kan inte beskriva hur skönt det är, -"jag måste bara blunda lite" :)

Efter att jag varit i himlen och tillbaka så var det dax att firra Malins present
.. men först fick det bli en sallad på sveas med Faster och Pontus :)

Senare sen i samma veva som jag var ute och gjorde Kumla så att säga
fick jag äntligen arslet ur vagen och tog tag i det här med tatuering och
boka tid och hela den baletten, åh så skönt att jag fick det gjort nu..

Jaha, den för att knyta ihop detta inlägg så återkommer jag till början!

Jag har ju som sagt varit och tränat för första gången under detta år så nu
återstår det bara att se om jag kommer överleva mitt arbetspass imrogn
eller om träningsvärken kommer ta över totalt, haha! Gokväll!


   

     


In my mind it's still June!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0