Nikola Sarcevic

Det är ju helt underbart när man hittar gamla låtar som man har
lyssnat på för hundra år sedan, vilka minnnen! :)

Nikola Sarcevic

I could be sick, poor, old, or blind
Don't care as long I have you around
No, my condition doesn't count
as long as Im with you

And true love is hard to find
At least the one of your kind
And to have that love
there's nothing I would not do

Cuz all I want is to be with you
It's all I want,
Hoping that you say you love me too
Cuz all I want is to be with you



Lördagen bjöd på jobb, vilket var jätteroligt. sen till kvällen var en
utgång tänkt men ångrade mig efter en redbullvodka, helt okej kväll! :)


Söndagen var det tjejdag!! Jag, mammi, syster, lilla Alice och Alex och Anki
strosade runt på Marieberg, jättemysigt! Shoppade gjorde jag ju också som
vanligt får jag väl lov att säga ( jag tror inte det har gått en dag den här månaden
som jag inte har handlat på ) det blev iaf ett par short från MQ.. inte så användbart
nu kanske men så småning om så!!

Kvällen spenderades med gina tjejerna.. vi käkade middag och allt gick i ett som
det brukar när vi är igång! Toppenkväll :)



     



Måndagen har bjudit på jobb,.. har jobbat 9-19 pass,. inte så där sjuktroligt men
det funkade haha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0