Turn it up, turn it up with cocaine.

Jag börjar bli en smula rutinerad på det här med otippade utgångar.
Igår styrde vi upp ännu en utgång! Lou hämtaed mig på jobbet 20.30
vi styrde vidare till Pontus där diverse folk hade börjat korka upp! :)

Lou tog sig några glas och jag fick aggera chufför det resterande av
kvällen. Vi gick till strumpis där det som vanligt var mycket bra drag.
Jag älskar onsdagar. bättre atmosfär, folk, tryck .. underbart är ordet!
Jag var nykter o iprincip ingen trodde mig men så var fallet!

Alex blev helt förstörd när jag satte mig i bilen och skulle köra hem
på natten men då jag förklarade att jag var nykter och att jag hade
talat sanning hela kvällen sa han bara: ..men.. vi har ju dansat vals.
Jajemen det hade vi, vi tog oss en sväng om och det är nästan att
jag vågar säga laila släng dig i väggen hahahaha!!

Kvällen var toppen och efter att Martin och jag hade fått i oss våra
efterlängtade hamburgare åkte vi hem .. jag och lou kojsade skönt
i hennes sköna säng lagom till 03.30..

nu är jag sugen på ölen kan jag ju lova, får hoppas på att helgen
bjuder på mer trevligheter.. några ideér? :) Pitchers kanske?


Idag kröp jag och lou upp tidigt, redan kl 07.30 för lollan skulle upp
till skolan, jag som inte alls var onytker igår kände mig en smula sliten
hur nu det går ihop sig?! Jaja.. jag fick skjus hem och gick direkt ut för
en promenad med mamma, väldigt skönt i morgonsolen!

I eftermiddag ska jag in till stan för fika och umgås med Sandra o Lou :)

Just idag älskar jag livet, tack o hej!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0