This is the life!

Efter ett jobbpass blev det påskmat med föräldrarna o vänner
redan då var vi på ölen och endel tog snappsen.. sen var det
dax att pysa vidare till kusinernas place där det blev sång och
annat trevligt! :) Klockan gick och snart var stunden inne för hote..
öh, ja vi gick till hotellet.. haha bra kväll!

Idag när jag skulle åka in till jobbet passerade jag en poliskontroll
jag trodde att jag skulle kissa på mig av nervositet men griseknoen
plockade in bilen framför mig, och jag kunde andas igen! fan alltså
ibland kan även jag ha tur! :)

Snart så ska jag in till Malin som fyller år och fira och dricka öl sen
blir det björnis.. oh!

Min Tatuering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0