En dag i ett liv.

Idag blev det sushi o mys i grönskan, härligt med sol
och mysigt umgänge, vi styrde upp nästan hela gänget!

Imrgon blir det möte med jobbet, sen hem en sväng och sedan
erbjuds tre timmars jobb.. hum! Efter det blir det iaf utgång så
man har något rolitgt att se fram emot under dagen!

Jc och wrangler styr fest och då ska man fan vara där, bra drag
hoppas vi på imrgon! Be there!

Ikväll blev det speedway för min o Kakans del, mycket trevligt
men dock kallt nu framåt kvällen, burr!

Inatt åker Sandy K till italy med hennes jonas till pojkvän de ska
med andra ord softa runt och leva livet på annan ort, kul för dom!
haha, jag är avundsjuk på dom men jag har ju mitt att se fram emot!!!

LONDON , BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0