Right Now ..nananan

Hämtade mamma i örebro igår kväll med Jenk
mammas favorit låt just nu är Akon - Right Now!

Kellogs allbrand en bra start på dagen!
Det kan man verkligen säga, flög upp till väckarklockans ljuva signal
åt min dagliga frulle, fil och flingor, och en titt i NA.

Sedan har jag faktiskt varit så duktig så att jag har städat undan en massa
här hemma, plockat med mina (jävla) kläder som finns överallt i detta hus!
Och inte nog med att jag redan har kläder så det räcker och blir över så åkte
jag in en sväng till Marieberg för att införskaffa mig lite diverse saker,.. det blev
en klänning, någon form av tunika/klännig och ett par spexiga leggins.. haha

Hejjade lite på mina favoriter på JC, som snart ska flytta upp till sin nya lokal
i centrumet som är och kommer bli sjukt snygg! ;) Shopping glädje, sånt gillar vi!

Sen duktig som jag är hade jag lovar mammsen att handla lite mat så efter en
sväng ute vid MB var det bara att svänga in på Maxi i Kumla där det var ett rejält
drag vill jag lova, sjukt mycket människor och jag hade väldigt brottom.. menjag
tog mig igenom, levande! Nu mellanlandar jag lite hemma inför ett Spinning/pump
pass på Njoy, som jag har sett fram emot hela veckan för det är så himla kul :)


Tacos ala Gina!
Kvällen ska spenderas i Örebro tillsammans med några arbetskamrater
Enligt våra planer så ska det tillagas tacos och tittas på film :) Mys..


Skaka rumpa!
Imorgn lördag blir det under dagen: jobb, jobb, jobb för min del men sen
på kvällen ska tjejenera komma hit med det glada humöret och sen blir
det utgång, vilket jag tror många av oss behöver, Skaka lite rumpa!!!!


Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0