Jag älskar detta!

Vilken jäkla dag, helt underbar :)
Jag tror vi har jobbat sisådär en 13 timmar idag, ( nej jag skojar inte )
Butiken blev så otroligt fin och fräsch, shoppingglädje återigen! :)


Älska!
Det har varit toppen kul att jobba med "gänget" igen
Ni är sjukt bra och jag gillar er allihoppa masssoor!


Spontan!
Min syster är ett annat ord för spontan, spelar ingen roll liksom Jennie/spontan !?
Idag bestämde hon och Tina sig för att åka till Egypten, japp så blev det .. de åker
inatt och kommer hem om en vecka, ganska skönt att vara spontan ibalnd!

Förberedelser!
Nu är jag helt slut och ska lägga mig och läsa min bok Snabba Cash
innan mina ögon slår ihop och jag somnar som en stock!

Imorgn ska jag till tandläkaren, hrf! Gillar inte sånt, men det måste göras
jag hoppas väl att jag har vuxit upp lite sen sist.. haha.. Ha en bra kväll / Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0