Have a Heart!

joo eftersom jag har klagat ett antal gånger på hur dåliga tv program
det är på tv så måste jag ju faktiskt erkänna att söndagarna spederar
jag faktiskt ganska ofta framför tv till Veckans Idol.. och jag tycker faktiskt
 att den nya juryn är riktitg behaglig att kolla på, de är faktiskt underhållande
på ett positivt sätt.. anledning till att jag babblar om detta är för att jag just nu ¨
lyssnar på Bonnie Raitt - Have a heart och det var den låten som tog Anna Bergendahl
till final.. och jag måste erkänna att hon faktiskt sjunger låten bättre än Bonnie själv..
Det är bra gjort..




"Hey! Shut up.  Don't lie to me. Hey!
Mister, how do you do. Oh pardon me I thought I knew you.
Would you stand back baby 'cause I want to get a better look.
The big man who couldn't handle the little bit of love you took.

Hey, hey, have a heart, hey, have a heart.
If you don't love me, why don't you let me go?
Have a heart, please, oh don't you have a heart?
Little by little you fade while I fall apart."

    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0