Crazy "Zäta" dance!

Igår var det dax för en utekväll med tjejerna på Gina!
Vi startade upp på ett hemligt ställe där vi drack gott o åt gott..
efter att de flesta blivit skapligt fina i kanten drog vi vidare till björnstugan
där 25 personer stod på listan.. det var vi! Vi traskade in och där var jag igen
bland alla 23+.. vilket jag tycker är trevligt..vi dansade!

Jag fick mig en svacka under kvällen då en låt som vi brukar spela 24/7 på jobbet
spelas upp och hela dansgolvet goes crazy!!

Jag menar alltså att vi spelar en enda skriva dagarna i enda och med det så
lyssnar vi i princip på 12 låtar om dagen om och om igen.. och vi har alltså
spelat denna skriva sedan jag började på gina! Ni kan förstå mitt problem!!

Jag hittade iallafall en.. ja idetta fall får vi kalla honom Karl på dansgolvet som
jag roade mig med till den störta delen av kvällen,. för när en karl ser ut
som Henrik "Zäta" Zetterberg är det inte så mycket att snacka om..trevligt!

Nu ska jag ta mig lite frukost och titta på tv,. vilket söndags exemplar!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0