Du får inte..

Ja herregud., igår blev det Pitchers med tjejerna och sedan vidare
till Björnis där vi skakade rumpa hela kvällen! :) Tack tjejer, bra kväll!

Idag då har jag haft min första lediga dag på ca 9 dagar, mycket skönt
Min kära vän Kakan övernattade hos mig och efter gårdagen var vi mycket
trötta, så vi tog en lång sovmorgon! Sedan traskade vi till henne för att hämta
bilen, så åkte vi in till Sandra i Örebro för att hämta lite grejer., efter det har vi varit
runt lite överallt kan man säga., hängde lite på intersport med Keo som nyligen
har börjat att jobba där, mycket duktig!  

Vi har också hunnit med att äta en jäkla god mat på IKEA, helt otroligt vad den där
Ingmar är smart! Det gillar vi!

Sen har vi förövrigt hängt lite på Marieberg, (jag menar man får ju passa på
på sin lediga dag) öuh., jo! Det blev mycket shopping för Kakans del och jag
lyckades ganska bra med att hålla i pengarna :) bra Emelie..

Efter en lång dag så åkte vi hem till Kumla, hämtade upp Moa och sen
åkte vi och köpte ost, kex och päroncider,. alkoholfri dock.. så har vi suttit
hela kvällen och pimplat alkoholfri cider och ätit kex på högnivå..mums säger
jag och jag känner just nu hur lycklig jag är i denna stund! Vilka tjejer ni är!!
(Alla min tjejer, även om ni befinner er på andra sidan jorden!)


Nu har jag precis kollat nya avsnittet av oth, vilket var ett mycket bra avsnitt :)
Anledning till att jag är vaken vid den här tidpunkten en torsdag är för att jag
ska agera taxi ikväll åt min kära syster, hoppas hon inser var jag gör för henne
men det är klart jag kan faktiskt tycka att det är egentligen helt underbart att sitta
uppe med en kopp te och lite Aerosmith i högtalarna!


It's amazing With the blink of an eye
That you finally see the light
It's amazing That when the moment arrives
You know you'll be alright
It's amazing And I'm saying a prayer
To the desperate hearts tonight.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0