Day with my L!

Idag när jag vaknade var det blåsigt och ruggigt ute., och snön var borta!
Ja jag säger då det man borde ta mer vara på saker och ting., man vet
aldrig när det tar slut!

Jag gick iaf upp, ringde lou som planerat, tog hojen till henne., dumpade cykeln
där och vi tog bilen till sveas! Vi åt jättegod sallad som hon bjöd mig på, tack gums!
Sen gick vi till Maxi och köpte en annanas och en påse riesen för lite film och mys
hemma hos henne :) så mysig dag och just nu förtillfället känner jag för ännu en
film men ska snart åka iväg för ett spinningpass., det kan ju behövas efter alla dessa
riesen vi tryckte i oss ., haha!!!



      

                 Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0