Livet!

Vi kan inte beskriva det, det ska upplevas och jag har hittills levt
ca artonår och niomånader och varje dag upplever jag nya saker som
jag har att lära av! Allt vi gör ger oss nya erfarenheter och upplevelser!

man kan ju säga att vi alla får blandade intryck om livet, ibland känner
vi rent hat mot det, iaf jag, men sedan har vi också dessa ljus punkter i livet
det är också dom som gör att vi uppskattar det så mycket som vi gör :)

familj och vänner gör störst påverkan på mitt liv och ibalnd når man
stunder i livet då man verkligen inser hur mycket de verkligen betyder
att ha just dom i sitt liv!

Dagarna går, världen stannar inte upp även om man någon gång bara
skulle behöva trycka på Paus och ta det där djupa andetaget som man
har svårt att få tid till i all denna rusning.,,

Vi kommer hela tiden få möta positiva och negativa saker i livet
och jag hoppas att vi som tidigare kan se det positiva i allt det negativa
vilket jag tror att vi kan bara vi har varandra., tsm kan vi klara vad som helst!


Livet farcinerar mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet emp.

2008-07-04 @ 13:39:58
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0