How could, anybody, deny you?

Min lediga dag urartade sig ganska så fort., vaknade inte av väckarklockan
utan av Coldplay's - Green Eyes,. vilket är min ringsignal, det var jobbet!
Japp, där hände det grejer så jag var tvungen att rycka in, så vad gör man inte?
Jo Ställer upp för laget, Självklart! Det var ju tur att jag gjorde det också för det
var kul och galet mycket att göra..och hur lyckas en människa? bara av att visa
sig så dunkar det, svettas, och blir allmänt töntig i mitt beteende, Skön känsla!!
Efter lite jobb åkte jag in till stan för att handla lite julklappar, vilket blev en stor
flopp, för jag hittade inte ett skit, jag är ingen´julklappshandlare, nejnej!



                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0