Vuxen poäng!

Det har blivit mestadels jobb denna vecka vilket är mkt bra!
( tycker jättesynd om er som har bränt sig idag, verkligen, stackars! )

Idag efter jobbet svängde jag förbi Ceasar's (nya inne haket i Kumla )
Där syster, Malin medfler satt och åt en smarrig middag, jag sa hej
och hejdå iprincip för jag hade mycket för mig.. jajemen jag åkte hem
och svirade fram hinkar med vatten (+diskmedel) och tvättsvampar
som inte fanns hemma så jag fick tuta ner till macken och införskaffa.
Sen blev det biltvätt på högnivå!

Efter att bilen var blöt, ren och fin så var det fram med kockmössan
och svira ihop lite krubb som ska bli matlåda till morgondagen..

Efter denna dag känner jag att jag är ännu en dag närmare vuxenlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0