vad hände med föralltid? ( jag är okej )

"..Och här kommer alla känslorna på en och samma gång"


man vet inte vad man har förens man har förlorat det.,
vi har båda förlorat och en gång vunnit., och jag kan endå
känna att detta är på något sätt min förlust., bara min!

som man en gång satt och sjöng med i lars Winnerbäck's - om du lämnade mig nu
vad hände med alla tillitsfulla ord som man skulle så enkelt följa för att
leva efter sina principer ? skit i allt., vi kör ett helt annat race nu men jag
tycker det är så svårt att hänga med., hm! jag skulle bara vilja sätta mig på
det där tåget (  "jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va" )
men något håller mig kvar., vissa lever på hoppet, jag tror jag blev "en av alla dom"

vad hände med föralltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0